مبعث رسول اکرم (ص)
علمی و فرهنگی
درباره وبلاگ


به وبلاگ دفتر فرهنگي دانشگاه آزاد خاتم خوش آمديد.

بسمه تعالی

از خلوت غار حراء تا جمع سلسله فرشتگان عرش کبریا، هلهله سرور بعثت خاتم الانبیاست.

بعثتی که به اعتلای مکارم اخلاقی وصف می‌شود و رسالتی که غایت مقصود خلقت را محقق می‌سازد. بعثت نبی اکرم صلوات الله علیه عنایتی ازلی و ابدی بر جمله مؤمنان عالم است. موهبتی که به سان پرتو رحمانی جان آگاه هر مسلمانی را که به شرف ایمان نائل آمده به اقامه اهداف عالی رسالت مبعوث می‌کند.

از فیض این منت الهی، جمله مؤمنان به مجاهدت برای احیای مکارم اخلاقی و اشاعه احکام الهی مکلف می­‌شوند. جهادی که از مرزهای خاکی و نبرد تن به تن نیز می‌گذرد و بنیادی‌ترین مؤلفه‌های زندگی بشری همچون علم، اندیشه و فرهنگ را دربر می‌گیرد. جلوه‌ای ماندگار از عظیم‌ترین فتوحات این میدان به همت شهدا و ایثارگران رقم خورده است. مؤمنانی که تحت لوای امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) در جبهه نبرد روشنی و ظلمت جان نثار کردند و حجت پایداری و آیت هدایت شدند.

سزاوار است در محمل مبارک معراج رسول خاتم و عید بزرگ مبعث، شکرانه منت پر فضیلت اسلام را به جای آوریم و در مسیر بندگان مخلص و بار یافته به مقام سعادت و هدایت توفیق رهروی جوئیم. خدای متعال به حرمت وجود بی­همتای رحمه للعالمین، خدمتگزاری ما را در راستای ترویج ارزش‌های والای فرهنگ ایثار و شهادت افزون و مقبول دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بازی
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و فرهنگی و آدرس daneshgoo57.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم